05 March 2012

Skal du på Bergenstreffet 2012?

Jeg har via Uformelt meldt meg på Bergenstreffet 2012, som er fra fredag 27. april til søndag 29. april…. :O) Bergenstreffet er landsomfattende strikketreff som foregår på Clarion Hotell Bergen Airport(flesland)Foruten strikking og skravling skal være workshops og garnstands.

Første gang jeg deltar på et sånt stortreff…. :O)…, jeg både gleder og gruer meg…., gleder meg fordi det skal bli moro å bli kjent med likesinnede, moro fordi jeg kommer så tidlig at jeg kan ta meg en tur til Bergen by, hvor jeg kun har vært en gang tidligere… :O)

Gruer meg fordi jeg er redd jeg ikke kjenner noen og  at alle andre kjenner hverandre fra før, via forum etc. For selv om jeg er medlem på både uformelt og andre strikkeforum så er jeg ikke et aktivt medlem. Tenker mange ganger at jeg skal bli det, men tiden strekker ikke til…

Hva med deg, er du aktiv på noe forum?

Hvis det er noen der ute som leser bloggen min og som skal på Bergenstreffet så hadde det vært veldig koselig om du hadde lagt igjen en kommentar under dette innlegget…. :O)

Er også åpen for en evnt. lunsjtreff i Bergen fredag 27. april, engang mellom 11 – 13 ….. :O)

Stempler til SALGS 103Har funnet frem litt bomullsgarn…, i farger som hører våren til… Pus må selvfølgelig ligge midt oppi og pirke litt på hekletråden som hele tiden rører på seg….

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som dere legger igjen…., jeg har vært veldig dårlig til å kommentere(kommer sterkere tilbake…. :O) noe som bl. annet skyldes at jeg har vært endel syk i det siste. Nå ser det ut som det er Bertine som har fått influensa…, måtte hente henne på skolen i dag. Hun har vondt i hodet, litt vondt i magen, litt vondt i halsen, vondt i kroppen og har feber…. Akkurat de samme symtomene jeg hadde.

21 comments:

lise said...

Jepp, jeg skal! Jeg kjenner opptil flere andre også, og de er faktisk greie alle ihop. Du kan glede deg!

Lunsjtreff blir det verre med for min del, du vet - den der jobben som ikke kan innrette seg etter mitt sosiale liv. ;-)

Silje sin blogg said...

et sånt treff hørtes utrolig flott ut! hadde det vært litt nærmere skulle jeg gjerne blitt med på det;) kos deg masse. de fargene du hekler med nå er jo bare nydelige! de vitner om vår;)

Unknown said...

Hei, jeg tror jeg må inn på uformelt og se hva dette er for noe. Jeg bor jo her og klart det er fint med en lunsj. Jeg kan treffe deg og dette kan vi snakke mer om. :))

Ellen* said...

Hei! Skal nok ikke på strikketreff, men har veldig lyst å treffe deg om du kommer til byen en tur! Jeg både bor og jobber i sentrum:o) Og de går helt sikkert fint på treffet også!:o)

Snuppesnella said...

Jeg var på treffet i fjor på samme tid. Du kan glede deg ! Det var kjempekjekt !

Jeg kjente ingen på forhånd, men ble fort kjent med mange. Alle har jo samme interresse ! Det artige var jo å treffe alle "nickene" på Uformelt og Hobbyboden.

I år har jeg ikke meldt meg på. Hm.. Kanskje jeg burde det. Bor ikke så langt unna, så jeg kunne jo vært der som "dagpasient".... Hehehe
Skal tenke litt på det.

Snuppesnella said...
This comment has been removed by the author.
ullaskovjensen said...

Nej, jeg skal desværre ikke til Bergentræffet. Jeg bor i Danmark. Men på søndag skal jeg til Fiberfest i Ry i Jylland. Der skal jeg deltage i en workshop, der handler om at arbejde efter engelske opskrifter. Det glæder jeg mig til:-)

Kan I ha' et godt træf!

ullaskovjensen said...
This comment has been removed by the author.
Blåbærlina said...

Så koselig bilde :O)nydelige farger som alltid!
Typisk katt å ligge midt oppi der det skjer.... vår pus er veldig interessert i saksa når den klipper, symaskinnåla som går opp og ned... hjelp!!
Ønsker dere god bedring!

EllenSand said...

Jeg skal ikke. Men det høres veldig artig ut. :)
Så masse fint du har fått laget siden sist jeg var inne her. Nydelig teppe!!! Skjønne Bertine i herlig marius. Den hvite jakken blir jo bare så lekker.
Og takk for krimtips. Trenger å begynne på noe nytt.
Ellen :)

Sissel said...

Masse, masse god bedring. Håper dere blir friske snart. Jeg skal ikke på treffet, men hadde vært morsomt å være med en gang. Deilige og friske farger du har funnet frem. Kos deg med hekling og bli frisk.

Ann Tove said...

Hadde vore kjekt å vore med på slikt treff. Sidan det og er berre to og ein halv time reisetid med ekspressbåt for meg. Men den helga passa dårleg for meg. Er med i ei revygruppe, og vi skal ha framsyning den helga. Du får det heilt sikkert kjekt der. Det er når ein reiser åleine at ein blir lettare kjent med andre. Men eg forstår deg òg, litt skummelt å reise åleine. Lykke til og god bedring.

Anita Tørmoen said...

Dette høres absolutt fristende ut:) Hvilket fremkomstmiddel velger du - fly?

Unknown said...

Hei igjen Olava, jeg meldte meg på igår kveld, men har desverre fått mail idag om at det var fullt så da fikk jeg ikke plass. Kos deg mye med klem fra meg. :))

Smått og Stort said...

Artig- jeg bor jo her så dette høres virkelig spennende ut, men dette har jeg ikke hørt om en gang- hvem arrangerer dette? Ser at det allerede er fullt, men det hadde vore artig å visst til en annen gang :)
hilsen Sissel

Fru Keilegavlen said...

Eg skulle på treffet. Men...så har me blitt invitert i bryllup i Oslo til ei veninne, så då går turen dit.
God bedring!! Håpar du kjem deg snart.

said...

Bergenstreffet blir nok supert! Håper solen skinner :)
Ønsker deg en herlig helg ♥
Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette

zeelhell said...

To make different designs to use some colourful threads.It help to use some kind of creations.It really great blog.

Money talk

Lykketrollet said...

Herlige potter, mulig jeg låner den ideen din, har litt *host* bomullsgarn liggende.. pynter opp i påsken.

Og jupp, jeg skal også på Bergenstreffet, kjenner noen få fra tidligere treff, så jeg gleder meg masse, til strikk, kos og mere kos

Rubia said...

Hei!

Jeg skal også på treffet og det er første gang jeg er med på ett av disse. Kjenner noen veldig få fra før av. Blir gøy dette!!

Anonymous said...

buy xanax online legally xanax dosage compared klonopin - xanax and alcohol webmd