05 February 2012

Scrappetreff og strikking…. :O)

I går var jeg på scrappetreff… :O)…, det var SÅÅÅ koselig.:O) Vi var fire “jenter”, i utgangspunktet ukjente, men vi ble fort kjent og fant tonen.  Det blir nok mere scrapping fremover med denne gjenegen…. :O) Jeg var faktisk ganske produktiv også, hele 6 layouter fikk jeg begynnt på… :O) De mangler tittel, tekster og litt stash…, men jeg hadde med meg så lite sånt på treffet og derfor ble de ikke helt ferdige…. :O)

Februar 2012 087

Dagen i dag hadde jeg planer om å få montert denne jakken jeg har strikket til Bertine…, men det ble med planen…, istedet har jeg fått strikket ganske mye på “marius” genseren…, den er også til Bertine! Ellers har det vært en ganske slapp dag her hos meg… :O)

Hvordan har din dag vært?

Februar 2012 089
Ønsker deg en kreativ uke… :O) 

19 comments:

Anonymous said...

Fine kort og genser ha ein fin kveld;-) min dag har vert bra eg holder og på med genser til barnebarnet mitt Marius klem frå meg.

manu said...

What a sweet work!! Manu

Tonemor said...

har vel ikke fått gjordt så mye jeg heller, Har vært på hytta i helga og ting tar tid når man skal pakke å dra derifra.
JEg har rukket å begynne med andre armen på min Marius genser, men jeg er litt utålmodig kjenner jeg.
Flotte layouter du har laget og den hvite genseren blir jo bare nydelig.
Ønsker deg en fin ukestart
Klem Tone

Elins Strikkeri said...

Så flott den jakken vert!! Eg har strikka tøfler og baka boller, ha ei god veke:))

Linda said...

Så flott jakke! Jeg har strikket ferdig Cancan Pulsvarmere:)

Janne i Fagerlia said...

Kjempetrivelig med slike samlinger hvor damer med felles interesser kan samles. Det gir kreativt påfyll.

Den lille hvite jakken din ble aldeles nydelig. Det samme ble Bertines lue. Du er sååååå flink!

Sissel said...

Så fine layouter og jakken var nydelig. Fint mønster, og den ser veldig god ut :)

Unknown said...

Høres veldig gøy ut. Tror jakken til Bertine kommer til å bli veldig fin. :))

hanne said...

Hyggelig med slike treff, selv om en ikke alltid får gjort stort! Du var nå veldig produktiv, synes jeg!
Nydelig strikkearbeide du holder på med - flott mønster...
Ha en fin dag!

Klem

Mette said...

Hei kjære deg! Så koselig at du har vært på scrappetreff! Selv har jeg vært på Mjøstreff i helgen, og det var også veldig koselig. Ble veldig glad når jeg så at du også har fått laget deg noen LO'er. Jeg laget bare 2 kort i helgen, men til gjengjeld så fargela jeg nesten 17 motiver med promarkere. Så jeg fikk gjort litt, selv om det kanskje ikke høres sånn ut!
Gøy at du strikker også - jeg prøver å gjøre det litt innimellom også - men er ikke så inspirert til det akkurat nå for tiden...Det kommer vel...

Ha en strålende og kreativ ettermiddag!

Klem

Snertne sneller og små nøster said...

Det er så koselig med treff :-) Jeg har møtt flere bloggevenner, men har enda til gode å jobbe med prosjekter sammen med noen av dem.

Flott jakke!

Gårdagen var ganske slapp her i gården også - deilig :-D Holder på med en marius jeg også - til tantegullet :-))

Ha det godt - klem Siv

Grannylovestoknit said...

Hørtes ut som et koselig treff! Jeg vurderer å begynne å scrappe jeg også, blir veldig fint!

Anita Tørmoen said...

Høres hyggelig ut å være på slike treff. Den hvite jakken ser flott ut. Nydelig mønster på bolen.

Den Grønne Baljen said...

Nydelig kort du har laget da.. Beundrer dere som lager slike fine kort..

Ønsker deg en fin kveld =))

Kerstin

Helle said...

Kjempesøt jakke du holder på å lage til Bertine.

Noen dager får man en masse unna, mens andre dager forsvinner bare uten at man helt forstår hvor tiden ble av.

snødronningen said...

Så flotte layouter du har lagd,og likte veldig godt strikka jakka.
ha en flott uke ,klemmer hege

Living next to me said...

Hei . Fant bloggen via barnebarn. Hun ønsker seg skjerfet du lager ( dobbel tynn alpakka. )kommer du til å legge ut oppskriften?? Prøvde se hvordan men ga opp,)) .

Fru Keilegavlen said...

Nydelege lo´er og ein nydeleg jakke!

Anonymous said...

Beautiful moments are share with this cards.To stitch great moment pictures and decorate it.This type of cards creations look so pretty.I really like this cards theme.

custom suits