14 March 2009

KAOS i strikkekurven

Man kan trygt si at det er kaos i strikkekurven min.
Kaos kan være så mangt..., i min kurv er det altfor-mange-halvstrikkede/heklede-prosjekter-kaos, likevel klarer jeg fint å starte på enda flere prosjekter.... *kremt*......

MEN, jeg tar det fullstendig med ro!

Koser meg med hvert enkelt prosjekt, dog ikke alle på engang....

I kurven kan man helt til venstre se et par røde og sorte marihøne-barnevotter, de mangler tomler og påbroderte "prikker" på ryggen.
Man ser også litt av bølgeteppet, som bare er på 40 cm ennå. Man kan se en stripete barnekjole(som jeg strikker på når jeg ser på tv)en rosa vante, en kopptue, to "påskekyllinger" og et prosjket som skal bli en pute.
Dette bare noen av mine påbegynte strikke/hekle prosjekter.... *kjempelatter*
De fleste blir med tiden ferdig, men noen ender opp langt, langt inne i skapet; glemt og forlatt.



Jeg strikker også på disse kattevottene fra Jorid. Har akkurat blitt ferdig med den høyre. Den venstre blir påbegynnt i løpet av kvelden!

Fortsatt god helg!

9 comments:

Hulda said...

Ja, man har det jo litt sånn alle, tror jeg. Har endel jeg også, som ikke er ferdig, er et tiltak å ta fatt på det... God lørdagskveld!

Elins Strikkeri said...

Takk for koseleg kommentar på bloggen min,kjekt om du titter innom igjen:) Godt å sjå at det er andre som har fleire prosjekt på gang samtidig, det er vel sånn her og at enkelte prosjekt vert liggjande og så gjøymt vekk:) Det var flotte votter du heldt på med, ha ein fin laurdagskveld!!

Timotei said...

Her har du jo mange spennende prosjekt på gang! Lurt å ha dem i en kurv slik at du kan se alle hele tiden og bli minnet på at du skal gjøre dem ferdig...Det er verre med sånne en finner nederst i en plastpose eller innerst i et skap...Verst er det når en må lete etter mønsteret og ikke lenger husker hvilken størrelse en la opp til...
Ha en fortsatt fin lørdagskveld!

Beate said...

Ser ut som om du har masse fine prosjekter på gang. Jeg og har vist mange prosjekter nå.. Problemet er bare det at jeg har mye mer lyst å starte på noen nye enn å gjøre ferdig de jeg alt har..

garnlykke said...

Synes kurven din var veldig spennende!! Jeg har nylig oppdaget at det å holde på med flere prosjekter samtidig kan fungere veldig bra.
Jeg har også lurt litt på å lage noen kyllinger fra boka Krymp, får se om tiden strekker til før påske, eller kanskje til neste påske..*smiler*
Takk for svaret hos meg. Alltid så koselig å høre fra deg! Jeg hører på ditt råd og velger å strikke videre på buksa. Gleder meg til å se "dokkers" flerfargede bukse ferdig;)
Ha en fin lørdagskveld videre:)

Monicas said...

Korr flink du e, å ka mye fint det va i kurven....håpa lørdagskvelden ha vært fin....klem fra nord

Moia said...

Flotte votter, og halvferdige prosjekter vitner om stor kreativitet og skaperglede mener nå jeg. Tips til deg, blogcandy hos Skyttelen.blogspot.com Helgeklemz fra Moia

Maria said...

Vilken härlig färgglad stickkorg!

SÄtter din blogg på min länklista!

Inger said...

Kjenner meg så godt igjen ;) Min kurv er også fylt med halvferdige prosjekter, men sånn er det vel å være strikker - tror jeg! De vottene du strikker på ser kjempeflotte ut - det er noe jeg ikke tør å begi meg ut på.

Ha en flott søndag!