13 May 2008

Fargerikt hekleteppe i oldemorsruter


Nå er jeg halvveis på mitt hekleprosjekt.
Teppet skal bestå av 12 ruter(3x4 ruter), og når jeg har heklet det sammen skal jeg hekle 10/12 ganger rundt hele teppet.
Har ikke fått heklet så mye på det siste dagene, da det meste av tid og energi, utenom jobb, brukes til oppussing, pakking og visning av nåværende bolig. Men i dag er det min store TV-kveld. Først "Frustrerte fruer" og rett etter det kommer "Medium", to serier jeg liker veldig godt. Og når man ser på TV'n må man passe på å ha et håndarbeid eller to man kan pusle med. To fluer i en smekk... :-)

xoxo

9 comments:

Tove said...

Det ser ut til å bli et kjempestilig teppe! gleder meg til å se det ferdie resultatet og er litt spent på om du skal hekle striper rundt eller ensfarget rundt:)

Flott blogg du har, kommer snart tilbake

Hulda said...

Så spreke farger du har brukt i teppet, dette likte jeg. :) Blir nok fint ferdig, ja.

Jeg ser på begge de seriene jeg også, de er veldig bra!

banglamarie said...

så flott det blir :)
Liker så godt slike gamle kunster!

Jill said...

Håper du fikk smekket litt fluer på tirsdag :-)
Herlige farger på teppet ditt!!!
Håper dere hadde en flott 17.mai!

Mia said...

Oi, så herlige farger det var i disse rutene dine da! Teppet kommer til å bli kjempefint (jeg gleder meg til bilder av det ferdige teppet). Det er jo litt deilig med litt farger innimellom, og jeg koser meg veldig med å hekle med all den fargerike "ulla" på bølgeteppet mitt.

Anne said...

Nydelig hekleteppe!

Karin i Villa Grå said...

Vad härligt det är med färg! Jag glömmer det ibland när allt runt omkring mig är vitt, vitt, vitt *ler*

Din header är verkligen cool, me like!

Kram!

Karin

oheidia said...

Du, jeg har tagget deg så hvis du har tid kan du se regler og spørsmål i bloggen min!

Men, tar jo høyde for at det er travelt hos dere med hus og alt så jeg blir ikke fornærmet om du ikke har tid til dette....

:=)

Anita said...

Hmmmm! Trodde jeg hadde postet en kommentar her for noen dager siden!! Men.... Elsker ditt lappeteppe (quiltet), så jeg vil gjerne ha mønster!!! Ligger e-post adresse ute på bloggen min!! Til torsdag skal jeg innom Catrines quilte stue, og da skal det shoppes;o) Får ikke det teppe ditt ut av hodet jeg!!! Sååååå nydelig! Kos deg videre i sommmern!