10 January 2007

Pose til "A deck o you" kortene...


Detalj av hjertet...


Oppbevaringspose til mine "A deck of you" kort.

I går kveld laget jeg pose til "kortstokken" min, slik at jeg kan oppbevare "A deck of you" kortene jeg skal lage. Fikk også malt noen kort, slik at de er ferdig til å dekoreres.

Posen er sydd i et kjempeflott Bali batikkstoff og et gjennomsiktig gull stoff. I åpningen er det snøring som lett kan åpnes og dras igjen. Eneste dekoren på posen er et trehjerte som jeg har malt kantene på og dekorert med et portrett av meg selv. Etter at jeg limte på bildet lakket jeg hele hjertet med decopagelim/lakk slik at det skal bli mer holdbart.

Så nå er jeg klar til å gå igang med selv kortene..., men først skal jeg lage gårsdagens og dagens side til Gudruns Art Journal...

8 comments:

Kathrine said...

Oi, så stilig da! Jeg sitter og er ukonsentrert på jobb her fordi jeg har lyst å begynne på kort jeg også. Ser kjempegøy ut!

Ania said...

WOW Synnøve!! For en liten luksuspose du har laget til kortene dine!! Jeg tror jeg skal satse på noe naivaktig når det gjelder min pose, for jeg kan jo ingenting *fnis* Så da passer nok den naive, barnslige "stilen" meg :P

Vibeche Bergqvist Ellingsen said...

Så flott pose du har laget til "A deck of you" kortene. Tror jeg også skal begynne med disse 52 kortene, det ser så gøyt ut.
Gleder meg til å se kortene dine og ikke minst flere sider fra utfordringen til Gudrun :)
Klem

banglamarie said...

Lekker pose du har laget!

Gleder meg til å se kortene du lager også.

Har hevet meg på utfordringen jeg også :) Skal bli moro dette!

Rita said...

Skal si du har vært kreativ i det siste :) Er jo bare et par dager siden sist jeg tittet innom og så mye lekker du har lagt ut siden sist. Likte BOM siden din kjempe godt. Rå lekker pose du har laget deg til "deck-of-me". Lurer veldig på om jeg må slenge meg med på den jeg også. Flotte art-journal sider du har laget til Gudruns utfordring også :)

Åshild said...

Wow - den var lekker!! Nå gleder jeg meg virkelig til å se kortene som skal fylle opp den stilige posen :)

- og art journal-sidene dine også, forresten!

Klem :)

Lene S said...

WOW! Den var rålekker! Og jeg falt for bomsiden din også:o) Gleder meg til åse det første kortet!!

Emily Falconbridge said...

oh wow, this is so so COOL!!!