Nå er det nesten en måned siden jeg blogget sist, tror det er den lengste bloggepausene jeg har hatt…, flere årsaker til det. Ble aldri helt ferdig med den første influensaen, før jeg fikk bihulebetennelse og ny influensa. Lå med høy feber i 5 dager og hadde etter det problemer med å finne tilbake til kreftene. Kreftene har sånn smått vendt tilbake, men har hatt lite energi og inspirasjon til hobbyrelaterte aktiviteter. Har knapt tatt i heklenålen de siste fire ukene.
Men det har da vært godt for noe….:O), har fått lest noen av de mange uleste bøkene som hadde hopet seg opp bokhyllen…. :O)
I dag har jeg laget noen bursdagskort…., mest med tanke på alle barnebursdagene Bertine er på i løpet av året. Bamsen på bildet er laget av puncher, derav navnet “punch art”. Hvis du googler det så finner du utrolig mange flotte kort laget av alle mulig forskjellige puncher. Firkantenede, ovale, runde, etc.
Jeg har tatt utgangspunkt i 4 runde og en oval punch…., og laget et søtt lite bamseansikt utav de. Delene ble chalket før de ble limt sammen.
![]()
Ønsker deg en fin kveld… :O)



Jeg har pyntet med blomster fra Prima, mini roser og crystals fra Prima. "Gratulerer" er et stempel fra Ett Trykk. Jeg er glad for at jeg endelig har fått handlet meg disse megadekorative minirosene.
Tekstsiden av prospektkortet er også scannet inn fra et orginalt kort fra begynnelsen av 1900 tallet





Ønsker alle som kikker innom en fortsatt God Jul og Godt Nytt år.